BSV TR-20PE
Systém bezkontaktního stavění výhybek (dále BSV) indukční metodou je určen pro přenos krátkých datových zpráv mezi vozidlem MHD a pevnou částí výhybky či identifikačním či řídícím bodem průjezdu. Komunikace se realizuje pomocí magnetického pole vytvářeného vysílací cívkou umístěnou na pod vozidlem MHD směrem ke koleji a snímaného cívkou umístěnou mezi kolejemi nebo umístěnou na sběrači a snímaného cívkou umístěnou nad trolejí.
Systém bezkontaktního stavění výhybek (dále BSV) indukční metodou je určen pro přenos krátkých datových zpráv mezi vozidlem MHD a pevnou částí výhybky či identifikačním či řídícím bodem průjezdu. Komunikace se realizuje pomocí magnetického pole vytvářeného vysílací cívkou umístěnou na pod vozidlem MHD směrem ke koleji a snímaného cívkou umístěnou mezi kolejemi nebo umístěnou na sběrači a snímaného cívkou umístěnou nad trolejí. Obě generace systému BSV pracují ve volném pásmo dle generální licence č. GL-30/R/2000 vydané ČTÚ 21.11.2000 pod č.j. 502500/2000-613 s přenosovou rychlostí 1200 bit/s (AM) nebo 4800 bit/s (FM). Délka přenášené užitečné informace je obvykle 36 bitů. Zabezpečení je kódem CRC-12, příp. CRC-16.
Jednotka je určena pro všechny druhy stavění, tj. automatické, pomoci palubního počítače nebo manuálně pomocí tlačítek na terminálu řidiče.. Další informace zasílané v rámci jsou získány z palubní informatiky.
Základní funkce
- Automatické nastavení rezonančního kmitočtu vysílacího obvodu
- Řízení pomocí rozhraní RS 485 nebo proudovou smyčkou
- Jednotné napájení +16 V až +32 V nebo PoE
- Přenášená data jsou zabezpečena metodou CRC-12
- Nízká spotřeba jednotky – do 6W
- Dálkové nastavení vysílaného výkonu
- Oddělení výstupu > 5 kV
- Jednoduchá instalace